This profile has been claimed by the business owner or representative.
816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
*************. They sign customers up for annual auto-renewal of their subscription services and hope you won't realise when they continue charging you long after you stopped using their service. I briefly used their service in 2024 without much success. They charged my credit card an annual membership renewal in 2025 without notification and I didn't catch it. They charged me again in 2026. This time I noticed it 10 days after the charge and I called asking for a refund. They could see I had not used their service in the pa... read more
Business response:
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear that our auto-renewing membership policy wasn't more clear. That is not our intention. We try to detail this information in multiple areas of our site to be as transparent as possible. If you'd like to discuss further, please reach out to us through this direct email, ******************** Please include Reference Number ******************* when you contact us. Thank you!
simple concept. Is my data safe with your site? If not, why should I upload documents to verify myself if youre going to sell my information? This site has no problem taking my money and as soon as I paid suddenly I wasnt able to message or use the site to the fullest extent.
Business response:
Thank you for your feedback, and we apologize for any frustration. The safety of our community is important to us, so we may ask members to verify their identity to use the service. Please be assured the process is secure, and it only needs to be completed once. For more information about our data retention policy, please see our *********** article at ***************************************************************************************************************************************************. If you'd like assistance, ... read more
I tried to cancel my subscription multiple times and this company fraudulently continued to charge me, then refused to refund me despite proof that I had tried to cancel. They showed no understanding for me as a parent or customer and I am still trying to get my money refunded. I am truly shocked at the how little they care about regular parents who are only seeking fair treatment.
Business response:
Thank you for your feedback and apologize for the frustration you experienced. In review of our records, I see that our ************* team was able to reach out to you and assist with your concerns. If you would like any further assistance, please contact us at ******************* or at ************. Please include Reference Number ******************* when you contact us. Thank you!
Care.com violates the CA click-to-cancel rule. In fact, they will not let you cancel or delete your account via the app or website. When I tried to cancel my membership, I was only given the option to downgrade to basic, but when you click to downgrade, you're are taken to a page where youre asked to purchase. There is no option to cancel, only purchase or be redirected back to the previous page. Youre forced to buy something or maintain paying a fee.When I tried to delete my account, the system continually told me that my e... read more
Business response:
We are sorry for your frustration. Please be assured it is possible to close an account; instructions can be found on our Help page at ************************************************************. -do-I-close-my-account?language=en_US. In review of our records, we see that your account has been successfully closed in the time since you posted this review.However, we sincerely apologize that you experienced any difficulty with this, as well as with reaching our ************* team. If you would like further assistance, please ... read more
When you are still raising children at home and suddenly have to start caring for a parent, life can flip upside down overnight. You are juggling kids, work, doctors, safety, and grief all at once. In the middle of that chaos, we reached out to Care.com because we believed a company built around helping families would have our best interest at ******** 2023 my wife and I used Care.com one time to find a caregiver for my mother-in-law while she still lived at home. We hired that person and then paid her ourselves. We never us... read more
Business response:
We are so sorry for your frustration, and we would like to invite you to contact us directly at ******************* so we can address your concerns for you. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
My husband did not get a free trial as they advertised and directly charged my card $167 for an annual fee that was CANCELED not even *********************************************************** the morning. They state they have a no refund policy although we never received the goods and services nor plan to utilize the site for care. We have expressed our concerns, and kindly asked for a refund because it is only right after promoting a free trial we never received then instantly charging our card. We are disputing the charg... read more
Business response:
We apologize for your frustration and also appreciate your feedback. If you would like to discuss further, please reach out to us at ******************* so we can review your concerns with you. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
Care.com has become a total scam. Ive had an account with them for years and all of a sudden they cut off access to my account and messages. I can see I received a msg from a family but the site wont let me read it, which has cost me potential jobs. Out of nowhere, they are saying my birthday and name dont match my license so they wont verify my identity. I havent done anything to change that info on my account. The only discrepancy is that my license includes my middle name. When *** reached out to customer support, its tak... read more
Business response:
We apologize for your frustration and will be reaching out via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************* or at************. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
I purchased a Care.com subscription to find childcare for my newborn baby. In the midst of using the site for a few days, I received a notification that my account was removed without any further explanation. I called their customer service phone line for weeks without any updates. Finally, I asked for a refund and they refuse to give me one. This is putting a new mom in desperate need of childcare in a rural town in a hard situation and also to not even give me a refund is unfair business practices.
Business response:
We appreciate your feedback and also apologize for the frustration you have experienced. Please be assured we are forwarding your comments to our management team for their review. If we can assist with anything else, please don't hesitate to contact us at ******************** Please include Reference Number ******************* when you contact us.
They were bought by private equity this year! Which explains why they deceptively took more money from my wife than they made it sound like they were going to, did not show a total with the larger amount before checkout, told her "We don't have any services or resources" for "childcare" in a popular city in *******, and after requesting a refund five minutes after realizing she'd been duped (they took her money, more than it seemed like, and gave her nothing in return) she got an email that said, "non-refundable" and closed ... read more
Business response:
We appreciate your feedback and apologize for the frustration your wife experienced. If they would like to discuss further, please have them contact us at ******************* or at************. Please have them include Reference Number******************* when they contact us. Thank you!
Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews.
Care.com is closed now. It will open at 9:00 a.m.