This profile has been claimed by the business owner or representative.
816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Take advantage of customers unaware of subscriptions, allowing inactive accounts to be auto renewed for years. Refuse refunds when the issue is addressed.
Business response:
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear that our auto-renewing membership policy wasn't more clear. That is not our intention. We try to detail this information in multiple areas of our site to be as transparent as possible. If you'd like to discuss further, please reach out to us through this direct email, ******************** Please be sure to include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
Everything automated, no way to speak to a human or cancel, only up-selling to be had anywhere. There are no refunds, even immediately after getting hit with additional purchases to complete before you can use it. No phone numbers, no working email, just an agentic chat that goes nowhere. Absolutely no idea how this "business" got an A+ rating.
Business response:
We apologize for your frustration and will be reaching out to you via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please be assured you can reach us at ******************* or at ************ at your convenience. Please include Reference Number******************* whenyou contact us. Thank you!
I thought Care.Com was a professional company and would be a great way to earn extra money. I really wish I would have read the thousands of 1 star reviews first. 1. Anyone can message through the app. Someone tried to obtain my personal info the 2nd day of my membership. 2. Members can message to inquire about a posted job, but whoever posted cant respond unless they have purchased a membership. Pointless. 3. Members pay for a background check, must have a profile ************ info (which can unfortunately be AI generated) ... read more
Business response:
Thank you for your feedback. Please be assured we take your comments seriously and these have been forwarded to both our Management team and our Product team for their review. I also am sending you an email to assist you with your concerns; please check your spam folder if you would like to review it and aren't seeing it in your main inbox. Additionally, just in case you choose to contact us, you can reach us at ******************* or at************. Please include Reference Number ******************* when you contact us. Th... read more
We are preschool providers. Signed up with Care.com to have more exposure so we can get more kids enrolled, but we got only one in three months. Not only that, all of the parents who "needed child care" never answered their phones, emails, or sms. **************** is the worst. They will get back to you in a few days or a week, but that is not the problem. I really don't know how they advertise their website, but my web developer looks like doing a much better job in advertising, because we show up on the first page, with ve... read more
Business response:
Thank you for your feedback and we apologize for your frustration. We take feedback from our members very seriously, and I have forwarded your comments to our Management team for their review. If you'd like any assistance, please reach out to us at ******************** Please include Reference Number ******************* when you contact us. Thank you!
We have paid $350 per month for the last three months with little to no results. The few leads we received appeared to be unreliable, and several candidates either did not show up or had invalid contact information, including incorrect phone numbers and email addresses.Additionally, we were not clearly informed about the automatic renewal of the subscription. When we attempted to cancel, we were told we would be responsible for an additional months payment, which was unexpected.I have also requested a copy of my contract for... read more
Business response:
Thank you for your feedback. We will be reaching out via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************* or at ************. Please include Reference Number ******************* when you contact us. Thank you!
They've been charging $42/month on a Guest plan (which is supposed to be free), can't find charges when I call, won't give me a complaint/report/ticket number for my call to them, say they don't have any supervisors, and tried to get my personal banking info. I still haven't been able to talk to anyone who can look into it, so I'm currently out hundreds of dollars and they don't even know why.
Business response:
We are very sorry for your frustration and we have reached out to you via email to assist with your concerns. If you'd like assistance in the meantime, please contact us at ******************* or at************. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
I would leave no stars if this was an option!!!! I was looking at Care.com for some care. I agreed to $9.99 for 30 days. They immediately charged my credit card $119.88. This was UNAUTHORIZED by me. I called within 20 min. To cancel the entire process and demand a refund and was told no refunds are given. I am so upset with this company and you cant speak to a supervisor either. I hate this place and should have done my homework before ever signing up for anything. They totally suck!!!!!
Business response:
We are very sorry for your frustration and any confusion. The $9.99 monthly fee is available with a yearly subscription only. Please be assured I have forwarded your comments regarding your experience with this to our Management team for their review. If we can assist with anything else, please don't hesitate to reach us at ******************** Please include Reference Number ******************* when you contact us. Thank you!
This company has the worst customer service and policies. In 2023 i signed up for care.com, never used them and canceled service the same year. I have since been billed every month despite have documentation saying my account was closed. I brought this to their attention and expected a refund, I was told no, theyve billed be every month since 2023- its now 2026. Stay away from care.com.
Business response:
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear that our auto-renewing membership policy wasn't more clear. That is not our intention. We try to detail this information in multiple areas of our site to be as transparent as possible. We will also be reaching out via email to assist further. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************** Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
Ive had repeated negative experiences using Care.com, and the service has been unreliable and disappointing.Most recently, a caregiver reached out to me, confirmed she would be coming, and even reconfirmed about 30 minutes before the scheduled time. After I provided my home address, she blocked me and never showed up.This is now the second time a confirmed caregiver has not shown up. If someone is not coming, they need to communicate that. Ignoring a family after getting their address is unacceptable and raises serious safet... read more
Business response:
Thank you for your feedback. We are sorry for your frustration, and we will be reaching out via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************* or at ************. Please include Reference Number ******************* when you contact us. Thank you!
Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews.
Care.com is closed now. It will open at 9:00 a.m.