Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9807 reviews
Select a rating
Allison M's profile image
Allison M 
3 months ago

I canceled my subscription but there must have been an error somewhere because I was charged the $124 again with NO warning email or anything that this was about to be charged. I reached out to them and they refuse to issue a refund although I reached out only 3 days after the charge and had already canceled my membership. 

Business response:

We appreciate your feedback. If you would like assistance, please reach out to us directly at ******************* and we will be glad to review this with you. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Pamela S's profile image
Pamela S 
4 months ago

On June 19, 2026, I paid $119 for a 3 month membership in care.com. I am a senior and wanted to hire a caregiver from care.com site. However, I was unable to do this because care.com was unable to verify who I am. I do not have a smart phone so I tried over the computer. Care.com was unable to read my ID, but they were able to take my picture. This verification process was DONE after I submitted my credit card. I really wanted to use this service. It was almost impossible to get a hold of them, but I finally did via email. I... read more

Business response:

We are very sorry to hear of the difficulty you had with our verification process and appreciate your feedback. We will be reaching out via email; if you'd like to contact us in the meantime, please contact us at ******************* or at ************. Please include Reference Number ******************* when you contact us. Thank you! 

Young S's profile image
Young S 
4 months ago

Buyers be aware!!! Care.com doesn't notify before auto payments go out or for receipt. In today's age, I don't know any other legitimate company that does not do this letting you know when money is about to be pulled out and when received. This has resulted in $77.85 quarterly payment of THREE times (total of $233.55) which I did not know about until a year later when I randomly saw it on credit card receipt. I called the company for refund, but their policy is not to issue refund for things like this. I tried to delete my c... read more

Business response:

We appreciate your feedback and apologize for your frustration. Please be assured that in review of our records, I see that our IT team is currently investigating the issue you are experiencing with removing your credit card information from our site and they will follow up with your as soon as possible. Please also be assured your account is currently a free membership and you will not be charged again. If we can assist with anything else, please don't hesitate to contact us at ******************* or at ************. Please... read more

Emily B's profile image
Emily B 
4 months ago

As the owner of a local preschool, I was approached by care.com to advertise on their site. The sign-on fee for their "Marketing Solutions platform" is $200 and a monthly fee of $300 is then charged. Since my school is in it's first year, our budget is tight and I'm not taking a paycheck yet. I said no thanks, maybe in the future. They reached back out to invite me to use their "Programs and Activities" platform for my summer camps. This is only $50 monthly, so I said yes! I sent them a copy of my summer brochure and was the... read more

Business response:

Hi *****, we apologize for your frustration with your experience and would like to assist further. Please reach out to us at ******************* so we can help, and please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Mia E's profile image
Mia E 
4 months ago

Paid $20 to reactivate my account. After my account was reactivated, I asked for a refund. Instead of refunding me, which they refused to do, they deleted my account. I asked why my account was deleted - they couldn't give me an answer but they then restored it. Now I can't access it at all, despite it being restored. So basically they took my money and my account. This shouldn't be legal. 

Business response:

We apologize for your frustration and will be reaching out via email to assist you. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************* or at************. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Kailia N's profile image
Kailia N 
4 months ago

Care.com charged me 119 dollars on June 6th and then denied my access from the beginning, so I never was able to use what I paid for. Requesting a refund they then said they couldn't find my account. 2 weeks later they still have yet to reach out. 

Business response:

We appreciate your feedback. Please be assured your refund has been processed; we will be reaching out via email with more information. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************** Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Taryn B's profile image
Taryn B 
4 months ago

I posted a job on care.com and had 6 applicants message me which was great! Then I couldnt message back until we upgraded. So I upgraded for $150 for 1 month. So I was able to start responding to cleaners to try and set up a quick virtual meet to see if they were the right fit. Immediately, my account was flagged for not obeying community guidelines. It prompts you to fill out an appeal but the form will not submit. This is predatory to have someone sign up for this service then be taken advantage of and not able to use the ... read more

Business response:

We are very sorry for your frustration. In review of our records, I see that in the time since you posted this review, you were able to get assistance from our ************* team with submitting your appeal. If you'd any further assistance, please don't hesitate to reach us at ******************** Please include Reference Number 2026-06-13-32364298when you contact us. Thank you! 

Mary N's profile image
Mary N 
4 months ago

I paid $108.78 for a Combined Check Plan. Unbeknownst to me, Care.com also signed me up for a Premium Subscription and auto renewal. This was never made clear to me nor did I agree to it. A year later, they charged my credit card for $335.40 without any prior notice to me. I immediately called and asked for a refund and they refused. I asked to a speak to a supervisor, they also refused. Their main profit source is tricking people into signing up for an annual plan that renews automatically a year later so you don't notice. ... read more

Business response:

We are very sorry for your frustration and appreciate your feedback! The Combined Check Plan is an add-on subscription feature that can only be purchased with the Premium subscription. I am sincerely sorry for any confusion over this, and I will be reaching out via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************* or at ************. Please include Reference Number ******************* when you contact us. Thank you! 

Yamilette A's profile image
Yamilette A 
4 months ago

El sistema de la aplicacin arroj errores de conexin repetidos. Esos errores generaron solicitudes duplicadas de manera automtica. El soporte tcnico no te dio una solucin ***** ni un desglose para demostrarle a mi empleador que fue un error de software, lo que te caus un perjuicio grave. Perd mi trabajo por su mal sistema. Llame a servicio al cliente muchas veces y no contestaron m. Cuando di todo por perdido me llama un representante y le explico que todas mis solicitudes fueron rechazadas, y el me arregl el problema, pero m... read more

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is closed now. It will open at 9:00 a.m.