Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9807 reviews
Select a rating
Miki C's profile image
Miki C 
8 months ago

Care.com made it easy enough to set up an account to look for a pet sitter. However, I could not send messages, receive messages for applicants. Care readily took my ***** fee, but then did nothing else. The complaint chat line went in circles, there was a live agent option and a customer service phone number, but I was never able to get thru. I received a written chat stating I would get an email response. That delayed email stated they would not refund my account fee. ********************** has not followed thru on service... read more

Business response:

We appreciate your feedback and apologize for your frustration. In review of our records, I see that there was a site issue that affected your account. Please be assured that we have identified the issue and are working to resolve it. In the meantime, I'd also like to assure you that your account has been refunded and you will not be charged again. If you would like any assistance or if you have any questions, please do not hesitate to contact us at ******************* or at ************. Please include Reference Number ****... read more

Grant S's profile image
Grant S 
8 months ago

Setup account and went through all the steps. Then posted a job offering for post operative care. I then paid monthly service otherwise you can't read emails. I then received an email from Care.com(two hours later) that my account was closed without explanation. If my posting did not meet some criteria in the first place; a) Why didn't they advise me so I could modify it and b) Why did they take my money?Beware of this service. They are also impossible to contact. Hope this posting helps others. 

Business response:

We're so sorry for your frustration and will be reaching out via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at***************************, or you can call us at ************ to discuss this at your convenience. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Al A's profile image
Al A 
8 months ago

I inadvertently signed up for a subscription with this company. After noticing the charges I emailed them in April 2025 and they verified that my account was closed. I have since received three more quarterly bills. They have no customer service number (or it "isn't monitored"). I have filled out two more subsequent contact us forms with no response. 

Business response:

We are sorry for your frustration and will be reaching out via email to assist with this. Please make sure to check your email spam folders if you don't see our email in your main inbox. Also, if you'd like to contact us in the meantime, you can reach us at ******************* oryou can call us at ************ to discuss this at your convenience. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Valentino V's profile image
Valentino V 
9 months ago

Not only they don't specify their account closing policy anywhere on the site and keep charging you even when you have nobody hired to help.I've had my account inactive since 2024 and now they filed in calsavers despite not having used their services in 2 years and I have to deal with this headache ****** not use this company's services. 

Business response:

We appreciate your feedback and will be reaching out via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************** Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Cindy M's profile image
Cindy M 
9 months ago

You can set up a job at care.com for free. Just to see if you get any response. If you do and want to correspond to the applicants, you upgrade you care.com account at a cost.I set up the free care.com account and posted a house cleaning request. I got several applicants so I paid care.com so I could correspond with them.I proceeded to message one of the applicants. Care.com at that time said I needed to verify myself. I tried to do so but hit a wall. I am one of the few that is not mobile. So after paying, care.com tells me... read more

Business response:

We apologize for your frustration, and we will be reaching out via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************* or call us at************ at your convenience. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Cody B.'s profile image
Cody B. 
9 months ago

So frustrating. They might not have any real sitters, and you don't know unless you pay the fees upfront. Then they will refuse to refund. They will also try to upsell you on everything you can imagine. It's made to sound like background checks are included. That's not true, they will charge you extra for that. Then they will make you jump through more hoops. I paid and did everything they asked, and I was still never able to send a message to one. single. caregiver. *****. 

Business response:

We appreciate your feedback and apologize for your frustration. If you would like assistance or to discuss further, please reach us at ******************** Please include Reference Number ******************* when you contact us. Thank you! 

Hannah B's profile image
Hannah B 
9 months ago

Total Scam Do Not Use I paid $70 to create a job posting. In two days, I received zero applicants. When I tried to invite more candidates, the platform limited me to inviting only three people per day. After just three days, they suddenly deleted my account and emailed me saying I needed to create a new one and start everything from ********** explanation, no warning, no support. On top of that, I was NEVER refunded.This was by far the worst experience Ive ever had trying to hire a nanny. A complete waste of time and money. ... read more

Business response:

We are very sorry to hear of your frustration! Please reach out to us directly at ******************* or at************ so we can address this for you. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Stephanie L's profile image
Stephanie L 
9 months ago

The service platform is more like an MVP than an intentional website or app. The quality and quantity of caregivers make this not worth the service fee. They also hide the no refund language in small print under where you would expect to see content about secure information handling. So, they did not refund me even though I attempted to cancel and request refund within 1 hour of paying. 

Business response:

Thank you for your feedback. I'm sorry to hear that you didn't have a positive experience with the site, and I have forwarded your comments to our management team for their review. If you'd like to discuss further, please reach us at ******************* or call us at************. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Joshua K's profile image
Joshua K 
9 months ago

I would like to start with this, Care.com is a usefull tool for both families and those that provide care. I own a home care agency that uses Care.com to find clients looking for care, and it HAS worked for me in the past years. Now with that said, their customer support is absimbal and I imagine they will lose out on competition soley for that. I have been a loyal customer since 2019 and had an issue occur back in 2023 I believe. I am still trying to get it resolved. A disgruntled ex employee left a negative review because ... read more

Business response:

We apologize for your frustration, and we will be contacting you via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************** or you can call us at ************ to discuss this at your convenience. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you! 

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is closed now. It will open at 9:00 a.m.