This profile has been claimed by the business owner or representative.
816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I signed up for care.com last year to look for a housekeeper for my dad. I am no longer using the service, but was billed an auto-renew fee. I immediately went on the website and cancelled the service. I called customer service to get a refund as I will not be using the service this year. They said that there is a no-refund policy and said that my account is still showing as active, even though I have proof that it was cancelled on Dec. 7th.
Business response:
Thank you for your feedback. I'm sorry to hear that our auto-renewing membership policy wasn't more clear. That is not our intention. We try to detail this information in multiple areas of our site to be as transparent as possible. If you'd like to discuss further, please reach out to us through this direct email, ******************* or call us at ************ if you prefer. Please be sure to include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
Scammers can sign up and put out a want ad for help before any kind of background check by Care.Com is performed. Not that it matters! This whole website is f-up! I fear for younger girls getting roped into something they can't get out of. They need to shut this site down. Right now 2 people are trying to scam me with their pet help wanted ads.They cancel constantly and I'm not sure how they are getting info. I'm done with this place and if you work for this company, you should be ashamed. There is no way to complain or stop... read more
Business response:
Thank you for your feedback and we apologize for your frustration. We will be reaching out via email to assist. In the meantime, if you'd like to contact us, you can reach us at ******************** or you can call us at ************ to discuss this at your convenience. Please include Reference Number2026-01-03-31639376. Thank you!
I woke up today to more than 20 emails from Care.com regarding the job you posted, and many applicants.I did not post a job on Care.com. Some loser used my email address to do so.I was able to login to and takeover his account, delete the job, and discover that he had not even included any of his own personal info in his ********** it looks to me like stalkers are able to create fake accounts and get emails from women looking for babysitting jobs.This seems to prove that Care.coms safety claims are 100% bogus. No one verifie... read more
Business response:
Thank you for your feedback, and we apologize for your frustration.Care.comtakes safety and security very seriously, and we are forwarding your comments to our management team for their review. We are always working to improve our site and service, and we appreciate you letting us know of your experience. If you'd like to discuss further, please don't hesitate to reach out to us at***************************, or you can call us at************if you prefer. Please include Reference Number ******************* when you contact ... read more
Watch out for auto annual renewals, we cancelled after we ordered their service one of their care givers did a last minute no show. We cancelled the Care.com service but was still charged a new year. ******. Called in to ask for assistance, was told sorry renewals are non refundable. Reminds me of the *** alarm renewal trick. Disappointed, CARE.com does not care.
Business response:
We are sorry to hear that you had a bad experience with our service recently, but we appreciate you leaving a review to let us know more about it. If you would like to discuss further, please reach us at ******************** or you can call us at ************ at your convenience. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
The way the website is set-up -- you agree to the no-refund policy and then you see your order total after the you have agreed to the no-refund policy and have been charged double what you thought you were paying for. There is no way to go back once you see the actual total.
Business response:
We are sorry to hear that you had a bad experience with our service recently, but we appreciate you leaving a review to let us know more about it. We will be reaching out to you via email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, you can reach us at ******************** or you can call us at ************. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
We agreed to do a 3 month trail and they billed us past the 3 month trail. Then sent us to collections. This company will not call you back when requesting with complaint. They are also only sales people.
Business response:
Thank you for your feedback, and we apologize for your frustration. We will be reaching out via email to assist. In the meantime, if you'd like to contact us, please reach us at***************************, or you can call us at ************ if you prefer. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
I signed up for Care.com as a child care professional and paid for an annual membership with the expectation of receiving referrals from families. However, since July 2021, I have not received any communication or contact from the platform. Despite this, Care.com continued to charge me every year without providing the promised service or informing me of any changes.When I finally contacted customer service in 2025, I was told that the platform had changed and no longer offered the service I originally signed up for. They onl... read more
Business response:
Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us and are sorry for your frustration. Please be assured I have forwarded your feedback to our Management team for their review. If you would like to discuss further, you can reach us through this direct email, ******************* or you can call us at ************ at your convenience. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
A glitch in the website is making it impossible for me to message caregivers in the first instance, which means the company has taken my subscription fee but rendered the service effectually useless. I've contacted customer service several times, with no result. I even had a long phone call last week where the agent told me the issue I'm having is a known IT issue several customers are facing, and he gave me a case number, stating that the issue would be resolved in 1-2 days. 9 days later, the same problem still persists, an... read more
Business response:
Thank you for your review and we sincerely apologize for all the frustration you've experienced. In review of our records, I see that you have been working with a supervisor to address your concerns. The supervisor will continue working with you to make sure all is resolved for you! If you'd like assistance in the meantime, pleasereach out to us at ******************** or you can call us at ************ if you prefer. Please include Reference Number******************* when you contact us. Thank you!
Care. com is scam company taking advantage of a vulnerable population who are seeking caregivers for their loved ones. I was charged a monthly fee up front to be put in touch with caregivers seeking work and then was denied that service. When I demanded a refund I was told your type of account does not allow for refund. Judging by the other reviews I have read, this company is regularly stealing money and is not being held to account. When will they be stopped?!
Business response:
We are sorry to hear that you had a bad experience with our service recently, but we appreciate you leaving a review to let us know more about it. We will be sending you an email to assist. If you'd like to contact us in the meantime, please reach us at ******************** or you can call us at ************ if you prefer. Please include Reference Number******************* when you contact us.
Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews.
Care.com is closed now. It will open at 9:00 a.m.