Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9807 reviews
Select a rating
jennifer g's profile image
jennifer g 
a year ago

I had a horrible experience with care.com. I signed up for what was advertised as a one time 3 month trial for $77. I was then charged two more times for $77 and when i pushed back saying that wasn't the monthly fee and I didn't sign up for an auto-billed system the AI agent continued to respond with "company policy", sorry. I didn't even receive a nanny from this website as none of the nannies responded. Absolutely horrible, deceiving experience and I will be sure to share with all of my mom friends that they should stay fa... read more

Business response:

Thank you for your feedback. I'm very sorry for your frustration and to hear that our automatic renewal policy wasn't more clear. It isn't our intention to be misleading! We try to detail this information in multiple areas of our site to be as transparent as possible. If you'd like to discuss further, please reach out to us through this direct email, ******************** or you can call us at ************ at your next convenience. Please be sure to include Reference Number******************* when you contact us. 

Lucianna D's profile image
Lucianna D 
a year ago

I subscribed for only 1 month in July 2022 and was charged monthly for 3 years. I thought that it was a recurring fee for a prescription. I never once, in 3 years, received any notification that my subscription was up for renewal or any emails from care.com in three years. I had no idea I was being charged monthtly and I never signed up for a monthly plan. I called them and, of course, they will not reimburse any of it. I am so angry 

Business response:

Thank you for your feedback. I'm sorry to hear that our auto-renewing membership policy wasn't more clear. That is not our intention, and we try to detail this information in multiple areas of our site to be as transparent as possible. We will be reaching out to you via email. In the meantime, if you'd like assistance, please reach us at ******************** or please call us at************ if you prefer. Please include Reference Number2025-10-03-31292840 when you message. 

Tonijean L's profile image
Tonijean L 
a year ago

Care.com website is misleading. I was charged $169.56 when I was under the impression I was signing up for a low monthly payment. They did not approve my profile, so I cant use it. I dont want to use this site. It is a scam! I called and asked for a refund and it was refused. I made the account less than 24 hours ago. I asked to speak with a supervisor and was told no one was available. I offered to wait for one and that was refused. Care.com is literally taking money out of our childrens mouths when we are just trying to fi... read more

Isaac H's profile image
Isaac H 
a year ago

If I could give Care.com 0 reviews, I would. I opened my account with them less than 2 weeks ago hoping I can find a housekeeper. I listed my job, got some decent applicants, and went forward with one of them. This person was so unprofessional and quit after 2 days of work. I paid this person what she was due, wished her well, but I did feel the moral obligation to write her an honest review. I have a feeling this person complained to the Care.com support team and got them to close my account without allowing me to explain m... read more

Business response:

We appreciate your feedback.If your account was closed, it's possible that it didnt meet our eligibility guidelines. If you would like to discuss further or if you have any questions, please contact us through this direct email, ******************** If you reach out, please be sure to include Reference Number 2025-09-13-31196427 in your email. 

Olive L's profile image
Olive L 
a year ago

Paid for the membership but my account wa closed within a day. Then got unblocked a couple of days later. But the account shows basic. I have contacted them twice over the website, no solution or follow up email for solution. The customer saying my premium membership is active its just I cant access it. It is a scam company. Avoid at all cost!!!! 

Business response:

We apologize for your frustration. Please be assured I have reviewed your account and see that your account has a Premium subscription. I will be reaching out to you via email to assist you with accessing your Premium benefits. In the meantime, if you'd like any assistance, please reach out to us via email at ******************** please include Reference Number 2025-09-13-31196432 when you message. 

Brandi B's profile image
Brandi B 
a year ago

Anyone leaving a good review is lying. This company is such a huge scam that the ************************ has sued them and won millions to repay or refund the people who were not able to cancel their membership. Also to workers who paid and were then denied any access to jobs. My account was closed as soon as I sent then money. Visit ******* to file your claim . 

Business response:

We appreciate your feedback. If your account was closed, it's possible that it didnt meet our eligibility guidelines. If you would like to discuss further or if you have any questions, please contact us through this direct email, ******************** If you reach out, please be sure to include Reference Number 2025-09-13-31196471 in your email. 

Debbie G's profile image
Debbie G 
a year ago

I needed this service for 2 months. I did not want a recurring charge. Their website said the charges would recur. I called and explained my situation and was told it would not recur as I had requested it be cancelled after the two months. I just found out I've been charged $134.85 every three months, which has occurred twice. I called and they were only willing the remove one of the charges. They claim they do not have the ability to credit beyond one payment. Very aggravated! 

Business response:

We are sorry to hear that you had a bad experience with our service recently but appreciate you leaving a review to let us know more about it! Our service is by subscription so customers have the convenience of using their premium benefits whenever they need them. However, cancellation can be done through account settings, over the phone using our number listed on your credit card statement, or by contacting us via our Help page at ***********************************************. If you would like to discuss further, we are ... read more

Alina S's profile image
Alina S 
a year ago

Absolutely awful business. I signed up for a premium subscription in hopes to find care for my elderly father. I posted a job that paid almost double my region's average. I got several applications. I interviewed two who flaked on me after they expressed a strong interest in the interview. A third one never answered the phone at the time of a scheduled interview. Two additional ones never responded to my follow up messages. Overall, the website is a portal for the world's most unreliable and unserious people. Stay away and g... read more

Business response:

Thank you for your feedback. I'm truly sorry to hear that you didn't have a positive experience with the site. We'd like to invite you to email us directly at ******************* to share more details about the issues youve encountered so we can address them. When you do, please include Reference Number 2025-08-21-31086239. 

Rachel B's profile image
Rachel B 
a year ago

My company uses care.com to provide employees with reimbursement for backup childcare. I appreciate my company for doing this, but care.com is truly awful.They seek out any minor issue to deny you claim and their app functions horribly. They can never find you backup care, don't even both trying. 

Business response:

Thank you for your feedback. We will be reaching out to you via email. In the meantime, if you need further assistance, please reach out to us at ******************** thank you! 

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is open now. It will close at 6:00 p.m.