Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9807 reviews
Select a rating
Terri R's profile image
Terri R 
a year ago

0/10, I would never recommend this service to anyone and encourage you to look elsewhere for your loved one. 

Business response:

Thank you for your feedback. I'm sorry to hear that you didn't have a positive experience with the site. We like to invite you to email us directly at ******************* to share more details about the issues youve encountered so we can address them. When you do, please include Reference NumberREV-025461 when you message. 

Peggy O's profile image
Peggy O 
a year ago

Worst company I have EVER worked with in my life!!! 

Business response:

We'd be happy to assist you. For assistance, please reach out to us at***************************. Please include Reference NumberREV-025460 when you email or reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. 

L. S.'s profile image
L. S. 
a year ago

I would leave negative 5 starts if I could. A Den of Thieves!!!!Accidentally signed up for a one year membership while reviewing the Ap. My Apple Pay got charged $155.88 instantly before I could even blink. I canceled immediately, but I'm not able to get a refund of any kind. **************** is terrible, and its impossible to even find a phone number to talk to a real person. I finally did an online chat, but the service *** was absolutely dismissive, and basically said - too bad you lost $155.88 for the services NOT provid... read more

Business response:

We'd be happy to assist you. For assistance, please reach out to us at ******************** Please include Reference NumberREV-025458 when you email or reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. 

Chelsea W's profile image
Chelsea W 
a year ago

As a single mom in this world after her husband passed away, care.com decided to starve a widow and her 19 month old, seeking a job. I was excited to start a job in January and find someone to help care for my child. While I worked. I signed up for one month to see if I could find anyone, but then my job lasted 3 days and Ive been seeking employment ever since.I lost everything and cant afford groceries for my baby.Then care.com decided to take more money from a recent widow living off of nothing, who cant even afford a gall... read more

Business response:

We appreciate your feedback. We will be reaching out to you via email. In the meantime, if you need further assistance, please reach out to us at***************************and please include Reference Number ********** when you message. 

Clo D's profile image
Clo D 
a year ago

Complete ripoff and have not found a way to get direct contact with the company. 

Business response:

We're sincerely sorry for your frustration, and I apologize that you have had difficulty contacting us. If you would like to contact us directly, you can do so via***************************, and we will be happy to help. Please include Reference Number ********** when you message. 

S. G.'s profile image
S. G. 
a year ago

Hello BBB Community,Can you please issue Care.com 0 Stars? I recently downloaded Rocket Money (5 stars to them) to find Care.com was charging my wife's credit card $60 per month. I immediately cancelled Care.com. My wife used Care.com once back in 2023 and had zero success. Care.com took 18 payments from us at $60 per month How can Care.com ******* charging us over $1,000 for a service we didn't use or need? And Care.com was just going to take $60 per month in perpetuity? I cannot get anyone on the phone from Care.com. All t... read more

Business response:

Thank you for your feedback. I'm sorryto hear that our auto- renewing membership policy wasn't more clear. That is not our intention. We try to detail this information in multiple areas of our site to be as transparent as possible. If you'd like to discuss further, please reach out to us through this direct email, ******************** Please be sure to includeReference Number ********** when you message. 

Mellissa V's profile image
Mellissa V 
a year ago

I was convinced to sign up for a three month trial for my childcare center. However, we are well past 3 months, and there is no way to cancel. Even if you go on their account page and cancel it, it will not cancel. When you try to call customer service, there is no answer. They also do not respond to emails. This is a scam!!! I am at my wits end trying to figure out how I can cancel the trial. Stay away from them at all costs!! 

Business response:

Thank you for your feedback and for providing your information. We will be reaching out to you via email. In the meantime, if you need further assistance, please reach out to us at***************************and please include Reference Number ********** when you message. 

Marie B's profile image
Marie B 
a year ago

I downloaded the ap and after I agreed to their terms and conditions, the ap just has 3 bouncy dots making me wait. I cant even pull my account up. So I dont even know if I can cancel it! Its been nothing but frustrating. I have a feeling they got their money though. What a scam!! So disappointed 

Business response:

Thank you for your feedback and for providing your information. We will be reaching out to you via email. In the meantime, if you need further assistance, please reach out to us at***************************and please include Reference Number ********** when you message. 

Jan S's profile image
Jan S 
a year ago

They scam you by saying they have a monthly plan but charge you all at once for the year. No refunds, even if you don't use their service. However, after I made a big fuss about being tricked, I was told I would get a refund. I got an email soon after saying my subscription was canceled. No refund!!! Don't sign up for this!!! Fraudulent!!! 

Business response:

Thank you for providing your information. We appreciate your feedback, and we will be reaching out to you via email. In the meantime, if you need further assistance, please reach out to us at***************************and please include Reference Number ********** when you message. 

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is open now. It will close at 6:00 p.m.