This profile has been claimed by the business owner or representative.
816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
Agreed with everyone else. Complete scam. They make it appear as if youre being charged $20 then charge you $250. Then, they offer you $150 back, as if they are doing you a ******** is easy to create fake profiles, so the service they provide isnt worth a *****.
Business response:
We appreciate your feedback and apologize for your frustration. With regard to your concern about fake profiles on the site, please be the profiles are real and we've had many members make great connections. All caregivers on the site are required to have a CareCheck (a background check) as part of our internal screening process and in order to have an active account; please see our ************* for more info. Additionally, we will be reaching out to you via email with regard to your subscription. If you need further assist... read more
Care.com has provided zero reason for suspending my perfect caregiver account of 8 + years. I am prepared to do whatever it takes to get this reinstated because I have worked tirelessly to maintain it over the years and accumulate 18 perfect reviews for my hard work. I sincerely hope they reach out to FIX this error without requiring litigation. Incidentally, I just sent their legal department my letter today (1-27-25) -- ZERO reasoning was provided! How is this even possible?
Business response:
We appreciate your feedback. If you would like to discuss further; please reach out via our *********** contact us link at ***********************************************. Please include Reference Number ********** when you message. Thank you!
I have had an awful experience trying to work with this company. I signed up because I was looking for a caregiver. Also signed up for a background check subscription. I found a caregiver after about 6 weeks. The caregiver had moved from one state to another and was trying to change her "legal" address so the background check would be accurate. Care.com would not let her change her legal address and it did not matter that the address they had was NOT her legal address anymore. I was not able to get an accurate background che... read more
Business response:
Thank you for your feedback and Im so sorry for your frustration. With regard to the legal information listed on a caregiver account, this information is used, in part, to help maintain a culture of trust, safety and transparency in our community; therefore, it cannot be changed. Please be assured that your comments and feedback regarding this have been forwarded to our management team for their review, however, as we take feedback very seriously. I would also like to assure you that families and individuals can reach a live... read more
Very iffy 2 Stars..I use Care.com and have had some subjectively reletive success with it. There are real people looking for care, however, my frustration is the lack of accountability from Care.com. There is no way of speaking to anyone from the company other than first starting a conversation with an extremely basic, and I mean basic, chatbot whose only purpose is to **** you off to an email chain to communicate with a representative who may or may not be quick with their response. Leaves a bad taste in my mouth. Also ever... read more
Business response:
Im sorry you are having trouble reaching us. Families, individuals and active caregivers can chat live with us through the Contact Us button found at **************** for Families, Caregivers & Partners as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. Please include Reference Number **************** in your response.
The worst organization you can possibly work with. I listed my business there for advertising in 2022 and I cancelled the subscription in January of 2024. I have since then kept getting charged every 3 months for a subscription renewal when I keep asking to cancel. You cannot call, no phone# to reach anyone. Their terms and policy clearly state that they will notify of any upcoming payments and it's not standing on an auto-renewal so not only are they violating their own terms and conditions by not giving any notification th... read more
Business response:
Im sorry you are having trouble reaching us. Families, individuals and active caregivers can chat live with us through the Contact Us button found at **************** for Families, Caregivers & Partners as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. Please include Reference Number ********** in your response.
This company is insufferable. I've been a nanny for THIRTEEN years and I have been using care the entire time. I've been paying for premium and background check for years. This company just shut down my account after THIRTEEN years and refused to tell me WHY! I will be contacting a lawyer.
Business response:
Im very sorry for your frustration! Please see our Help article at*************************************************************************************************************** our Community Guidelines at for more info about why an account might be closed. We are also happy to review this for you if youd like to reach out to us. You can contact us via our *********** contact us link at***********************************************. Please include Reference Number ********** when you message.
Care is a scam. They make it seem like it is $14.95 per month then charge you the full $179. Deceptive marketing for a company that is supposed to be helping people. The worst thing is there were not that many candidates and most not even qualified. Disappointed in every ******** STAR ( had to put one star just to post this).
Business response:
We'd be happy to assist you. Families, individuals and active caregivers can always live chat with us through the Contact button found at *********************************************** as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. Please include Reference Number ********** with your message.
Ridiculous! Ridiculous! Ridiculous!!! I should give them zero stars. And their customer service suck!!!They just prey on the fact in our current society everyone needs some care sooner or later, but if you can, build a network of care providers outside this crazy scam!!! They don't deserve any of you money!
Business response:
We'd be happy to assist you. Families, individuals and active caregivers can always live chat with us through the Contact button found at *********************************************** as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. Please include Reference Number ********** with your message.
I only got a few responses last December, and none were appropriate schedule-wise. My renewal was posted to my credit card account on *******. I called on 12.17.24 to cancel and was told that they could not give me my $155 back that they would "escalate" my request. I am not holding my breath. Stay far far away.
Business response:
We'd be happy to assist you. Families, individuals and active caregivers can always live chat with us through the Contact button found at *********************************************** as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. Please include Reference Number ********** with your message.
Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews.
Care.com is open now. It will close at 6:00 p.m.