This profile has been claimed by the business owner or representative.
816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
I tried to cancel my membership on care.com immediately after signing up because I do not want to be auto-charged. I thought I did this but I was still auto-charged 3 months after my initial subscription for nearly $150. I called 3 days later asking them to cancel and they said no refunds. I asked to talk to a supervisor, they assured me someone would contact me, but it has been at least 24 hours and I have heard nothing. I did not even find care through the site. The few sitters that contacted me couldn't actually work the ... read more
Business response:
I'm sorry to hear of your frustration. Auto renewal information is included on every upgrade page, as well as our billing confirmation and Terms of Use. Please be assured if you requested to hear from a supervisor, they will follow up with you. Please check your spam or junk email folders if you haven’t received a message yet. Please also don’t hesitate to reach out to us however. In addition to our contact us link athttps://help.care.com/s/contactusand our phone number (listed on your credit card statement), you can also re... read more
Care.com is in no position to judge!I had been on Care.com for over 10 years! Im so disappointed that a family that I worked for made allegations against me. I received an email about being not welcome to work with their company anymore, but I dont even get a chance to give more information from my side. Based on the news lately about them keeping money from employees, they are the absolute last people that should be judging others!
Business response:
Hi Holly, I'm sorry to hear about your experience. We've sent you an email with detailed instructions on how you can appeal the decision, and we're here to help if you need any further assistance.
Sneaky automatic renewal and won't let you cancel, even if you haven't used the service in years. AVOID AVOID AVOID!
Business response:
I'm so sorryto hear that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This informationis includedon everyupgrade page, as well as ourbilling confirmation and Terms of Use. Members are able to cancel their subscription plans via the Account & Settings section of their accounts, or they can contact us for assistance with this. Please reach out to us through the contact us link at******************************************************************** Facebookmessenger and we will be happy to help with cancel... read more
This is not a company, this is a shell company for fraud activities who has and continues to make excuses for going out of their way to access customers accounts to charge in ways that makes it impossible to cancel services. I purchased a premium membership and lo and behold, when I attempted to cancel, the actual login was inoperable, which is the only way to cancel an account- to login. I was not able to reset the password, because the system simply never sent a ' reset' link as required. Then, after trying to mitigate, th... read more
Business response:
Im really sorry to hear about your concerns, and I want to assure you that Care is a trusted business that has successfully connected many families and individuals with exceptional caregivers. I understand how frustrating it can be to have trouble logging into your account. If you ever experience any login issues, you can reach us via email through***********************************************, the phone number on your credit card statement, or via ******** Messenger. Were always here to help and would be happy to assist yo... read more
Care.com has illegally charged over $2,000 dollars to my credit card. I cancelled my account years ago and I don't even have an account to log into to cancel the account. I've changed my credit card number and they still manage to take recurring charges. I've tried using the chat/contact us on their website to no avail. I know there has been an FTC ruling, but someone should be put in jail for this if it's a widespread issue.
Business response:
I'd be happy to look into this for you. You can contact us via***********************************************, our phone number listed on your credit card statement, or through our ******** Messenger. Please include Reference Number ********** with your message. As for the *** ruling, there were claims made about us that were never proven true and that we feel strongly were meritless, but we decided to settle the matter now as to keep our focus on our customers. You can read our full statement here:**************************... read more
Scam . I paid $ ****** when I was desperate to find someone to transport my 81 year old mother in law to doctor appt. I got no service or help. It is sad that this company preys on families and the elderly. All I kept getting was more emails asking me for more money , which thankfully I did not. I gave it 1 star because there was no option to leave no stars.
Business response:
I am so sorry to hear you didn't have a good experience with our service! We would be happy to assist you! If you'd like us to take a look at your account and see where we can help, please each out to us through our *********** contact us link at******************************************************* via ******** Messenger. Please include Reference Number ********** when you message.
I've tried to cancel several times. Company keeps charging me. Don't give him your credit card information. They'll keep charging even after you cancel on their website. Read the other reviews.
Business response:
I'm sorry to hear you have been getting charged after you feel you cancelled your account. Please reach out to us through our contact us link at********************************************************* ourphone number listed on yourcredit card statement, orthrough FacebookMessenger so we canlook into this more and make sure you did successfully cancelyour subscriptionand that you don't have multiple accounts. Please includeReference Number ****************** your response.
This is only because I cannot give it 0 stars. The negative review has nothing to do with the caregivers, but instead the anti-customer stance of the so called "customer service". They made it difficult to cancel and would not refund me for a quarter that started the day before my call. I was a quarterly member and thought I had already cancelled until I saw a charge on my credit card for Q4. I call the VERY NEXT DAY after the charge hit my card and I was told that there was nothing they could do. I asked to speak to a super... read more
Business response:
We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at *********************************************** as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number ********** with your message.
They wont let you cancel, TOTAL SCAM! They say you can cancel anytime and you pay month to month and then you cant cancel until you pay $900.
Business response:
I'm so sorry to hear that you have had difficulty cancelling your subscription. Please be assured that members on our site are able to cancel their subscriptions by going to the Account & Settings section of their account. We are also happy to help with this to ensure that you are not billed again. Please reach out to us through our contact us link at****************************************************;, via our phone number listed on your credit card statement, or through ******** Messenger so we can look into this more and... read more
Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews.
Care.com is open now. It will close at 6:00 p.m.