Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9807 reviews
Select a rating
Leah K's profile image
Leah K 
a year ago

I made a care.com account years ago and Ive been inactive since. I cant figure out how to close my account so I just left it alone. I never signed up for any subscription and I got charged $20 at 1:00 am this morning. This is ridiculous and Ive never been more upset. 

Business response:

We appreciate your feedback. I'm for any confusion with your billing. Caregivers on the site are required to have an active CareCheck (background check) as part of our internal screening process, and CareChecks are renewed annually. Please check out our ************* (www.care.com/safety) for more information regarding our screening and safety practices. If you would like assistance with your account and billing, please reach out to us through the Contact Us button found at *********************************************** or ... read more

Isreal S's profile image
Isreal S 
a year ago

Scam artists. Do not use this company. They will promise you a bunch of stuff just to get your business and then s**** you over once they get you under contract. **************** is nasty and unprofessional. Id give 0 stars if I could 

Beth K's profile image
Beth K 
a year ago

They are dishonest, it says free trial but they took $155 out of my account right away. I tried to cancel right away but I was out the money. They do not certify the people they have. Its only a list of names that sign up in your area. I called the number and was told no supervisor is there I would get a email back but never did.**** *. 

Business response:

We appreciate your feedback and apologize for any confusion. Members are able to choose whether to upgrade to a paid membership as well as choose which subscription plan they would like. We would also like to assure you that all caregivers on the site are required to complete an enhanced caregiver screening to include a background check called a CareCheck (a background check) in order to have an active membership. Please check out our ************* atwww.care.com/safetyfor more information about our safety and security pract... read more

Gerasim P's profile image
Gerasim P 
2 years ago

They charging caregivers premium but they don't have access to their applications unless the speaker doesn't have paid premium subscription. Soo greedy collecting money from both sides. 

Business response:

Thank you for your feedback. Im sorry for your frustration.Families searching for care have the option to have a free membership that allows them to browse the site, review caregiver profiles, and post a job to see if they get responses before they make a financial commitment. Families searching for care do need to purchase a Premium plan in order to contact caregivers, request background checks, and review references. However, please be assured that caregivers on the site dont need to purchase a Premium subscription in orde... read more

Brittany C's profile image
Brittany C 
2 years ago

***** to cancel this subscription after signing up for the initial few months. Got auto charged again, for no explainable reason, contacted customer service to be told no refunds. This company is dishonest and money hungry. ******. 

Business response:

I'm sorry to hear you have been getting charged after you feel you cancelled your account. Please reach out to us through our contact us link at*************************************************************** ourphone number listed on yourcredit card statement, orthrough FacebookMessenger so we canlook into this more and make sure you did successfully cancelyour subscriptionand that you don't have multiple accounts. Please includeReference Number ********** when you message. 

Trisha S's profile image
Trisha S 
2 years ago

******** company! I paid $40 for a month's subscription and $20 for background checks, one day later they canceled my account and said I violated their guidelines but I didn't do or say anything wrong at all! They won't even tell you why! I really need to find help caring for my mother and this was my last resort. Now all I've done is waist money and didn't even have a chance to get the one person's info that was interested. They won't refund my money and have no customer service phone number to call! You can only chat with ... read more

Business response:

If your account was closed, it most likely means you do not meet our eligibility guidelines. If you paid for a subscription and were closed immediately after, the system most likely issued you a refund, however it does sometimes take up to a week to process through your bank. If you'd like for us to confirm the refund, please reach out to us through the contact us link at ***********************************************, give us a call via the phone number listed on your credit card statement, or through ******** Messenger. P... read more

Ho Y's profile image
Ho Y 
2 years ago

It's year 2024 and this company still doesn't refund for cases you forgot to unsubscribe. I've tried to reach out to customer service and getting this escalated, all I got is they sent out an email and in the email it says no refund. Seriously? You can clearly see there wasn't a even single login or any action for an account but still your decision is no refund? 

Business response:

We appreciate your feedback. I'm sorry to hear of your frustration. Our service is by subscription so customers have the convenience of using their premium benefits whenever they need them. However, they can always cancel through their account or by reaching out to our ************* team at any time. If you would like further assistance, families and individuals can always live chat with us through the Contact Us button found at *********************************************** as well as reach out to us via our phone number l... read more

Katie w's profile image
Katie w 
2 years ago

Ive tried Care.com multiple times and NEVER had success. No one responds. Ive reached out to 15 different tutors and got two responses, was ghosted after I replied again.Its not a service that I can rely on and def not worth the $40 monthly fee. 

Business response:

So sorry to hear you didn't have any luck with our service. If you'd like us to take a look at your account and see where we can help, please each out to us through our *********** contact us link at *********************************************** or via ******** messenger. Please include Reference Number ****************** your response. 

Chaundra A's profile image
Chaundra A 
2 years ago

I can't begin to tell you how horrible the customer service is! They charged my account after I cancelled, then after receiving a refund (had to get my bank to do it because they never responded to emails!) they again charged my account after they had cancelled my account. I caught the charges 4 months later and requested a refund from their care customer service only to receive an auto reply that this email was no longer being monitored. So I contacted my bank and again had them get it refunded. I received a reply from a ve... read more

Business response:

I am very sorry for your frustration and also to hear you have been getting charged after you feel you cancelled your account. Please reach out to us through our contact us link athttps://help.care.com/s/contactus,via ourphone number listed on yourcredit card statement, orthrough FacebookMessenger so we canlook into this more and make sure you did successfully cancelyour subscriptionand that you don't have multiple accounts. Please includeReference Number REV-024733 when you message. 

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is open now. It will close at 6:00 p.m.