This profile has been claimed by the business owner or representative.
816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States
Get directions| Weekday | Schedule | Status |
|---|---|---|
| Mon | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Tue | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Wed | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Thu | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Fri | 9:00 a.m. to 6:00 p.m. | |
| Sat | Closed | |
| Sun | Closed |
This company is completely unscrupulous. Without my authorization, they renewed my subscription and deducted over $200 from my credit card and refused to reverse the charge. Please read the rest of the other reviews regarding this company. Do not waste your time or money with them. They are thieves!
Business response:
I'm so sorryto hear that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This informationis includedon everyupgrade page, as well as ourbilling confirmation and Terms of Use. If you'd like to discuss further, please reach out to us through the contact us link at******************************************************************** Facebookmessenger. Please includeReference Number ******************** you message.
Care.com is not the same. I have used it for jobs since 2012. No customer service anymore. You have to chat. The person couldn't give me a phone number to contact a live person. I was advised to look at my billing statement for the number. I did. The number instructed me back to the app and hung up on me. I am simply attempting to renew my background check. Their app and website is not user friendly. I can not locate my current debit card information. The instructions via their FAQ is incorrect. I can not update my address a... read more
Business response:
I am so sorry for your frustration. I am very sorry for your difficulties reaching us. In addition to our *********** contact us link at ***********************************************, you can also reach us via ******** Messenger. Please include Reference Number REV- ****** when you message. I would also like to quickly explain you can update your address on your account by going to Account & Settings > General Information > Edit. With regard to your billing card information, you can view the Billing History on your account... read more
They create fake jobs to make it appear there are more opportunities when there really arent. There is no direct phone number to ask for help and the care team in the chat are not helpful at all. I have screenshots of these fake jobs. Dont waste your time here
Business response:
I'm so sorry that your experience made you think jobs on our site is not legitimate. I can assure you that the jobs posted on our site are real and we've had many happy members make great connections using our service. Our ************* (************************************************) is a great place to visit for more information and tips about using the site safely. If you'd like us to take a look at your account and see if we can offer any tips to help your search, please reach out to us through our contact us link at**... read more
Care.com has an outdated list of care givers whose phone is not in service or message are not answered or a few who returned call said they were not looking for work currently.Care charges continue even though I received no service. After a week I determined this was an organization that was not organized or they just promise with out delivering. It just a site for people to post they want work. No support, no feedback, you cannot contact them by phone, email.
Business response:
So sorry to hear you didn't have any luck with our service. If you'd like us to take a look at your account and see where we can help, please each out to us through our *********** contact us link at *********************************************** or via ******** messenger. Please include Reference Number REV-****** in your response.
Back in 2023 I paid $431 for me to get complete reviews are caregivers. Unfortunately my mom pasted away in July 2023. I never received notice from Care.com about a renewal for service. I found out from my checking account. If you have paid for services that you never used, please make sure you cancel your payment information with them. I had the bank to research this and they came back and said they were authorized. This was not true!!! So now Im out of $862 which was a waste of time and money. Most of their caregivers had ... read more
Business response:
Im very sorry to hear of your mothers passing. We will be reaching out to you via email. If you need further assistance in the meantime, please reach out to us through the contact us link at *********************************************** or via ******** Messenger.
I would give this company - stars if I could. I have never used that app and a whole year later it pulls about $20 out of my bank account which I didnt even know was on file anywhere. I reached out to customer service about this issue and I was told that a manager would be emailing me to give me a refund and received nothing. I reached out again the next day to inform them that I never received an email and they sent me a confirmation number saying that I was on the list and that management would be reaching out to me to giv... read more
Business response:
We appreciate your feedback. Im sorry for your frustration. All caregivers are required to complete our background check - CareCheck -in order to interact with families. There is an associated annual screening fee required with a Basic membership, which contributes to our ongoing investment in the safety of our community, and this fee is non-refundable. However, caregivers can always pause their membership so the CareCheck doesnt automatically renew, and then they are free to reactivate their accounts and run a new CareCheck... read more
Fir 6 years I've have had no problems. Until now. I have five 5 star reviews but can't access them. I reached out to Care.com but didn't get a response.
I was charged $77.97 for quarterly membership when it said the fee would be $25.99. I want to cancel and get reimbursed. It has been less than 24 hours. Please refund my money. This is bad business practice on your part.
Business response:
I apologize for any frustration. Please note that although quarterly and annualCare.comsubscriptions can be broken down by the monthly cost, all are paid in full upfront. Your quarterly subscription totaled $77.97 for the full three month period, although its monthly cost breaks down to $25.99. I sincerely apologize for any confusion! If you would like assistance, please reach out to us at our *********** contact us link at******************************************************* ******** Messenger. Include Reference Number RE... read more
I contacted Care.com and paid for one month of service...I plugged in all of the information so that I could get a list of care givers. ..the responses that I recieved were...."sorry but you live to far away" or I didn't get a response at all. I'm requesting a full refund. I would suggest that you ask the people that are applying to work, how many miles they are willing to travel!!!
Business response:
Thank you for your feedback and I am very sorry for your frustration. Have you tried posting a job? Many of our members find greater success when they post a job outlining their needs versus just individually reaching out to caregivers they find through searches. Check out our *********** article about posting jobs here*****************************************************************************. Wed also be happy to help. Just click on the Contact Us button at the bottom of the article, click on*****************************... read more
Care.com has a 1.9 star rating with 807 reviews.
Care.com is open now. It will close at 6:00 p.m.