Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9808 reviews
Select a rating
Heidi M's profile image
Heidi M 
2 years ago

Do not give them your credit card information! I signed up for one month and they kept my credit card information and continued to bill me until I caught it. Mind you, I never used their service as my mother in-law passed away. They have no contact information available once you remove your cc from their site. I had to cancel my credit card completely with my bank. 

Business response:

Hello, I'm so sorryto hear that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This informationis includedon everyupgrade page, as well as ourbilling confirmation and Terms of Use. If you'd like to discuss further, please reach out to us through the contact us link at******************************************************************** Facebookmessenger. Please includeReference Number ******************** you message. 

Michael R's profile image
Michael R 
2 years ago

Horrible, horrible experience. In order to write to any potential caregivers, I had to sign up for the service. I responded to every caregiver who expressed an interest in my job. Not one responded back. So I cancelled the service immediately and disputed the charge with my credit card company, explaining that I did not get the service I paid for. Somehow care.com was able to convince the credit card company the charge was legitimate so I'm out the money I paid for the subscription. I am suspicious that even though I cancell... read more

Business response:

Hi *******, So sorry to hear you didn't have any luck with our service. We are a paid subscription service and not a free service. I'm sorry if you thought otherwise and therefore felt mislead. That was never our intention. Many sites like ours charge a fee in order to be able to offer you the features our site offers. We'd be happy to review your account if you want to reach out to us through our *********** contact us link at *********************************************** or through ******** Messenger. Please include Refe... read more

Le T's profile image
Le T 
2 years ago

I was never successful using this service. I subscribed for it one year ago and now they charged me for another year. The day after my CC was charged, I called asking to delete my account and for a refund. They told me the charge was non-refundable. This is what I was informed "we make attempts to inform you of our auto-renewal policy and of planned charges", which is a lie as I never received an email about the recurring charges. So their claim changed to "We want to remind you that our auto-renewal policy was mentioned on ... read more

Business response:

I'm so sorryto hear that you feel our subscription service is dishonest and that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This informationis includedon everyupgrade page, as well as ourbilling confirmation and Terms of Use. Please also be assured that your concern will be reviewed by a supervisor as mentioned when you contacted us. If you'd like to discuss further, please reach out to us through the contact us link at******************************************************************** Facebookmesse... read more

Natalie M's profile image
Natalie M 
2 years ago

This company is a complete scam! I signed up for one month and they billed me for 8 subsequent months without a single notification. I cancelled my subscription but some error on their site made it not go through and since I never received a single notification my card was getting billed I didn't realize I had been paying for this service for 8 months without realizing it! $400 in unwanted services when i never even logged into the account as I only needed it once for a vacation nanny. DO NOT sign up it is a SCAM!!!! 

Business response:

Hi *******, I'm so sorry to hear that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This information is included on every upgrade page, as well as our billing confirmation and Terms of Use. If you'd like to discuss further, please reach out to us through the contact us link at ****************************************************; or through ******** messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Stephanie S's profile image
Stephanie S 
2 years ago

The TL;DRAVOID AT ALL COSTS. The longer version: The app and website are glitchy. Signing up was an ordealCare.com happily took my money (I paid for a monthly subscription and paid for a premium subscription to have piece of mind in terms of background checks for contractors) but after that I had the hardest time setting up my request (signing up for a dog ****** to come to my brothers house twice a day, morning and afternoon). Every time I signed in to Care.com, a message comes up, saying Someone already has this account as... read more

Business response:

Thank you for your feedback. I'm so sorry to hear that you didn't have a positive experience with the app and had trouble booking a dog ******. For assistance, please reach out via our *********** contact at Care *********** for Families, Caregivers & Partners or ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. Deleting and reinstalling the latest version of the app may also be helpful. 

Erica B's profile image
Erica B 
2 years ago

Care.com is an absolutely scam! I paid for a premium membership after posting an ad looking for a babysitter since you cant message any applicants without doing so. Less than 2 weeks into the month I paid for they suspended my account without reason. I go back to work in less than 2 weeks and now have no way of finding someone to care for my son. I cant get anyone on the phone to figure out why my account was suspended and based on other reviews I doubt Id be refunded even if I did. 

Business response:

Hi *****, Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us. We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link at *********************************************** or through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Kathleen F.'s profile image
Kathleen F. 
2 years ago

You can't talk to a human unless you order the premium subscription. I am so sorry that I signed up for this as a tutor provider. I will not be using this service and am now out who knows what they are going to charge my card. At least I turned off the automatic renewal on my Iphone. Providers BEWARE. A friend of mine uses this service as a nanny provider so I thought it was okay BUT it's only okay if you give them the premium amount which is ridiculous. Plus, they get all your personal information. 

Business response:

I'm sorry to hear that you didn't have a positive experience with the site. I will be sure to share your feedback with our management team. For assistance, please reach out via our *********** contact us link at *********************************************** or ******** Messenger. Include Reference Number REV-****** when you message. 

Brendan R's profile image
Brendan R 
2 years ago

I used care.com to find a care giver. We opted to use HomePay to assure that the person was paid and the taxes came out. After the period of employment I attempted to unsubscribe. that wasn't getting paid. We are busy people, and we didn't notice immediately. At first the caregiver tried to stop it, since she was being erroneously paid. They stopped paying her and continued to remove additional hundreds of dollars from my mother's account, which my brother noticed month's later. I think this is my 2nd or 3rd attempt to end m... read more

Business response:

Hi *******, I'm sorry to hear you have been getting charged after you feel you cancelled your account. Please reach out to us through our contact us link at *********************************************** , via our phone number listed on your credit card statement, or through ******** Messenger so we can look into this more and make sure you did successfully cancel your subscription and that you don't have multiple accounts. Please include Reference Number REV-****** in your response. 

Kelly L's profile image
Kelly L 
2 years ago

BUSY MOMS BEWARE!! They **** you in on a promo and the your are auto set for auto-renew at their monthly price of *****!! NO REFUNDS! SO SHADY 

Business response:

Hi *****, We appreciate your feedback. I'm sorry to hear you feel our subscription service is dishonest. Our service is by subscription so members have the convenience of using their premium benefits whenever they need them. However, they can always cancel through their account or by reaching out to our *********** team at any time. Premium members can always live chat with us through the Contact Us button found at *********************************************** as well as reach out to us via our phone number listed on their... read more

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 808 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is open now. It will close at 6:00 p.m.