Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9808 reviews
Select a rating
Layne M's profile image
Layne M 
2 years ago

Deceitful business. The website offered me a premium membership that supposedly includes the benefit of paying housekeepers online. Then, after I paid $50 for the premium membership, there was no way to pay the housekeeper on the website. I contacted customer service and they told me I will have to pay the housekeeper cash in person. I asked for a manager and was told one would get back to me but no one ever did. I reached out again and now they are refusing to refund the membership fees that I paid specifically to get the b... read more

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Eric B's profile image
Eric B 
2 years ago

I own a cleaning business as signed up for a month to recruit cleaners to work for me. I got a care recruiting solutions membership that cost $150 for the month. I would advise any businesss thinking of using this service to think twice. I contacted cleaners I liked by sending them a message telling them that i was looking for cleaners who needed work and if they were interested to let me know. The cleaners that responded that they were interested I then sent a message to let me know how I could contact them so we could talk... read more

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Sydney F's profile image
Sydney F 
2 years ago

Care.com or cci.care.com is a scam. I paid for a one time use and they have continued to bill me monthly for nearly a year even though I never used their "service" again.. . 

Business response:

Hi ******, I'm so sorry to hear that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This information is included on every upgrade page, as well as our billing confirmation and Terms of Use. If you'd like to discuss further, please reach out to us through the contact us link at help.care.com or through ******** messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Brittany C's profile image
Brittany C 
2 years ago

I had cancelled my subscription with care.com back in July ************************************************* since then. I logged in to the account to find a number to call - was able to submit an email complaining and get the phone number from my credit card company. I was told they couldn't refund me and I asked to escalate the a manager - was told they weren't available and they'd call me back. 4 business days later - no call back and they closed my email case saying it was completed. This company has terrible business pr... read more

Business response:

Hi ********, I'm sorry to hear that you didn't have a positive experience with the site. For assistance, please reach out via our *********** contact us link at help.care.com or ******** Messenger. Include Reference Number REV-****** when you message. 

Pam H's profile image
Pam H 
2 years ago

Care.com continued to charge us a monthly fee of $58.95 even though we cancelled months ago. Got no where with their customer service.Even incurred charges of $10, $20 and dont know what those charges are regarding. 

Business response:

Hi ***, I'm sorry to hear you have been getting charged after you feel you cancelled your account. Please reach out to us through our contact us link at help.care.com, via our phone number listed on your credit card statement, or through ******** Messenger so we can look into this more and make sure you did successfully cancel your subscription and that you don't have multiple accounts. Please include Reference Number REV-****** in your response. 

Samantha E's profile image
Samantha E 
2 years ago

If I could give 0 stars I would. I made a payment then tried to log into my account but was unable to because they limited my account access due to a possible community guidelines violation. No real explanation however. I've sent several emails since September to figure out what the problem was but I have yet to receive a response or refund. This company seems like a scam to me. 

Business response:

Hi ********, I'm sorry you had trouble with your account. We'd be happy to assist you if you want to reach out to us through our Help Center's contact us form found at help.care.com. You can also reach out to us through our FB Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Terrance H's profile image
Terrance H 
2 years ago

NEVER EVER UNDER ANY CIRCUMSTANCES HIRE THIS COMPANY (Care.com) . I have so many times tried to cancel my subscription. I used them for one month and they have still continued to charge me. You cannot get a hold of anyone to stop them from stealing from you. I have now paid 59 months from their theft. Untrustworthy thieves. 0 stars if I could. 

Business response:

Hi ********, Im sorry you are having trouble cancelling your account. We'd be happy to assist you if you want to reach out to us through our Help Center's contact us form found at help.care.com. You can also reach out to us through our FB Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Scott S's profile image
Scott S 
2 years ago

Caregiver Registries are licensed and regulated in the **************** by AHCA ******************************************* Care.com is circumventing these regulations which compromises Seniors and the families who use this service. The service is illegal, unlicensed, unsupervised & illegitimate. I ask that any response to this review include how they are legally allowed and able to operate an unlicensed Nurse Registry in the ****************. 

Business response:

Hi *****, Care.com offers many great tools to help make connections and communication easier between families and caregivers, we are not an agency. Care.com is a self service platform that allows members looking for care and members looking jobs to find each other and see if they will meet each other's care needs. We have members located all over the country! Caregivers on the site offer services such as ********************************** Housekeeping and more. If you would like us to review your account, please reach out to... read more

Kris S's profile image
Kris S 
2 years ago

I have been a member for at least ********************************************************************* my home and this is worked out great. Unfortunately they now charge me mandatory fees-To participate in this, we increases greatly each year and I get less and less services on my end- 

Business response:

Hi ****, Thank you so much for sharing your thoughts. I will be sure to share your valued feedback with our product team! 

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 808 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is open now. It will close at 6:00 p.m.