Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9808 reviews
Select a rating
Debra D's profile image
Debra D 
2 years ago

I wrote a review on somebody I hired and posted it and it never showed up on her profile and so I tried to post it again and I got the message that it was already submitted but it was not visible. And she tried to contact somebody numerous times but Could never get through . Bad customer service 

Business response:

Hi *****, Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us. We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link athelp.care.comor through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Allison F's profile image
Allison F 
2 years ago

I recently signed up for a basic monthly membership. I was charged for a full year membership instead at $179. ******** care on chat and email were unhelpful and refused to give a refund. Im very disappointed and for this reason I will no longer be using them for my childcare needs. 

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Erin B's profile image
Erin B 
2 years ago

Here is my review which I'm posting everywhere. @Care.com has The worst customer service and stole my $$ 2 years in a row!!In ******************************************************************************************************************************* 2023 I was charged again and re-cancelled my membership and got "confirmation the account was cancelled. Now it's **** and I was billed through PayPal and again and again requested cancellation, which was "confirmed" by chat. When I asked for direct contact because without "p... read more

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Alice B's profile image
Alice B 
2 years ago

I wish I'd read reviews before I signed up for care.com. I have seen other caregivers recommend care.com, and several say they were successful in finding a caregiver through the site, so that was all, I guess, I needed to sign up. I made an account, put up an ad requesting companion care for my loved one, and waited. I got several responses very quickly, only to learn that you have to pay in order to communicate with the applicants. No refunds. That was also how I learned the hourly rates of the applicants. No refunds to use... read more

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Laura S's profile image
Laura S 
2 years ago

Total scam. Paid $$$ without a single job. Everything is non-refundable and they AUTOMATICALLY ENROLL YOU FOR AUTO-RENEW!! ****************** is a total joke. They won't do anything to help or refund you, even with zero jobs. Stay away! I hope a competitor comes along and puts them out of business. It wouldn't be difficult. 

Business response:

We appreciate your feedback. I'm sorry to hear you feel our subscription service is dishonest. Our service is by subscription so members have the convenience of using their premium benefits whenever they need them. However, they can always cancel through their account or by reaching out to our *********** team at any time. Premium members can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on their credit card statement. If you'd like to dis... read more

Mira B's profile image
Mira B 
2 years ago

The good news is that we found a good caregiver for my mother from care.com.The bad news ... I signed up for ONE month of their services and just discovered they have been billing $58 per month for about 5 months. We have been overcharged by over $200. I tried to contact a customer service rep about this and there is no way that I can find to speak with a live person. I tried chatting this information, but the message failed to send. 

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Johnnie K.'s profile image
Johnnie K. 
2 years ago

Care.com is a waste of money. There is no refund no matter what. Every care giver wanted to bring their kids. The day I signed up was the same day I wanted a refund. No one returned message because they were no longer on the app but care.com never removed the people who were no longer using care.com. It was such a big mistake. I've already canceled for next year since I can't get a refund I'm stuck with this pointless subscription. 

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Kathryn E's profile image
Kathryn E 
2 years ago

They have deceptive business practices. They market themselves as a free service but after you create an account and find a caregiver, you are told out that you cant contact them unless you pay $20 per month but can cancel anytime. I therefore bought a subscription but they charge for a year up front so you cant really cancel until after a year. Worse, I thought I was clicking just a continue button but it was actually for additional services that I dont need at a cost of almost $200 and they refuse to refund. 

Business response:

We are a paid subscription service and not a free service. I'm sorry if you thought otherwise and therefore felt mislead. That was never our intention. Many sites like ours charge a fee in order to be able to offer you the features our site offers. Otherwise we'd just be like any other free classified site with very little to offer .We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link at help.care.com or through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** wh... read more

Michelle R's profile image
Michelle R 
2 years ago

Care.com is total junk and a waste of money. Not user friendly at all. I do not recommend. 

Business response:

Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us. We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link at help.care.com or through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 808 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.