Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9808 reviews
Select a rating
Jane S's profile image
Jane S 
2 years ago

This is a horrible company. You cannot reach them (obviously out of the country) and if you do, they are not kind. We called to find our caregiver who was unreachable, we were afraid the caregiver was injured as that had never happened before, always reliable and reachable. They are beyond rude at Care, did not care and then cancelled membership and still charged for one year.This is a scam company, they are horrible, and do not, repeat, DO NOT CARE about the humans that need care, they only care about getting their money, w... read more

Business response:

Hi ****, I'm so sorry to hear that you didn't have a positive experience with the site and had trouble finding help. For assistance, please reach out via our *********** contact us link at help.care.com or ******** Messenger. Include Reference Number REV-****** when you message. 

Kendra K's profile image
Kendra K 
2 years ago

I had paid for background check and everything over $100 and have been on that site as a nanny for almost a year. I had a five star review from a parent and all of a sudden I got my profile closed down and was no longer allowed to log in. Reason being is because I submitted I wanted to offer housekeeping services after saying my husband and I would offer it on my page. I didnt know they didnt allow husband and wife team for housekeeping. The babysitting gig had nothing to do with the housekeeping. But they shut down my whole... read more

Business response:

Hi ******, Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us. We'd be happy to try and look into this for you if you want to reach out to us through our *********** contact us link athelp.care.comor through ******** Messenger. You can also send us a direct message on X or Instagram. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Tish W's profile image
Tish W 
2 years ago

The Care.com app offered a Premium membership that it presented would be $12.99/month and that I could cancel at anytime. I did cancel one minute after I signed up, but discovered I had been charged the entire 12 months. The Care manager offered a one month membership, however, she is still trying to charge an amount equivalent to three months. 

Business response:

Hi ****, I'm sorry to hear you have been getting charged after you feel you cancelled your account. Please reach out to us through our contact us link at help.care.com, via our phone number listed on your credit card statement, or through ******** Messenger so we can look into this more and make sure you did successfully cancel your subscription and that you don't have multiple accounts. Please include Reference Number REV-****** in your response. 

Mary B's profile image
Mary B 
2 years ago

I never even got a chance to use the service. My company offers Care.com to their employees as a benefit, so I signed up using my work email for the paid service that my company covers. I tried to login and failed, so I tried the "Forgot Password" and never received the reset password email. My next action was to contact customer service. But the only way you can use the "Contact Us" to connect with customer service is if you log in or sign up. I can't log in, so I had to create a second account using the free service just t... read more

Business response:

Hi ****, Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us. Please send us a private message through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Lori S's profile image
Lori S 
2 years ago

This company is a joke! You cannot reach them by phone, you have to leave a message and wait for them to call back. They sent me "leads" that did not match what I have to offer (extended hours, special needs care, school age care, after school care) that I still had to pay for. When I asked for an explanation of charges on my invoice, I was told how long the billing cycle is and what day they sent my last invoice. I was told there was a $400 cap on my account, and they charged me $550+ before I could get my account cancelled... read more

Business response:

Hi Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us. I'm sorry for your frustration. We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link at help.care.com or through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Sarah M's profile image
Sarah M 
2 years ago

I wasted 2 months trying to find a nanny just to be ghosted or stood up by everyone I found. No nanny has ever showed up to help, they usually cancel the day before or the morning of the time they are scheduled. I'm wondering if this whole site is a scam. It's very very hard to *********, I have not been able to so far. I paid for a year subscription to use the service and got 0 help. I asked for a refund and they denied me even a partial refund! Complete waste of time and money, especially when you have a baby and no time t... read more

Business response:

Hi *****, So sorry to hear you didn't have any luck with our service. If you'd like us to take a look at your account and see where we can help, please each out to us through our *********** contact us link at help.care.com or via ******** messenger. Please include Reference Number REV-****** in your response. 

Anthony C's profile image
Anthony C 
2 years ago

Do not use these services, my aunt hired a guy from this site for my grandparents and he stole $40000 from there bank accounts and opened a bunch off stuff in there name, and there is no way of contacting this company to alert them to removing the guys job listing without paying for a subscription to the site Link to the case and and image of the guy still on the site ************************************* ******************************************************************************* 

Julia Z's profile image
Julia Z 
2 years ago

The people that are on the site are great but when I no longer needed care.com serviced, I canceled my membership through their site. Then I got a bank statement saying I am still being charged $38.95 per month. I contacted them and was told that though they won't refund me they finally canceled my membership. But then I got 2 more bank statements with their charges. I wrote to them and then said that they won't refund but will cancel my membership. I just went on the site to check and I saw that the membership is still acti... read more

Business response:

Hi *****, I'm sorry to hear you have been getting charged after you feel you cancelled your account. Please reach out to us through our contact us link at help.care.com, via our phone number listed on your credit card statement, or through ******** Messenger so we can look into this more and make sure you did successfully cancel your subscription and that you don't have multiple accounts. Please include Reference Number REV-****** in your response. 

Benjamin V's profile image
Benjamin V 
2 years ago

The sign up process is designed to trick you. After your initial payment, they autorenew your subscription WITHOUT ever sending you any kind of notification about renewal or a transaction receipt. Once you notice, they refuse to refund anything and point to their terms of service. Of course, it is technically my fault for not noticing this sooner but it's a scummy business practice and you should stay far away from this company. They charged me $320 for a service I never knew I was signed up for still. 

Business response:

Hi ********, I'm very sorry to hear that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This information is included on every upgrade page, as well as our billing confirmation and Terms of Use. If you'd like to discuss further, please reach out to us through the contact us link at help.care.com or through ******** messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 808 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.