Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9808 reviews
Select a rating
Gina M's profile image
Gina M 
2 years ago

this is a horrible site-they will steal your money. you may cancel it but they keep charging you secretly even once a year $20 in Jan no invoice email or reminder do not use this company nly way to get rid of them from charging you is deleting and closng your account 

Business response:

I'm sorry to hear you have been getting charged after you feel you cancelled your account. Please reach out to us through our contact us link at help.care.com, via our phone number listed on your credit card statement, or through ******** Messenger so we can look into this more and make sure you did successfully cancel your subscription and that you don't have multiple accounts. Please include Reference Number REV-****** in your response. 

Jane C's profile image
Jane C 
2 years ago

the first cleaning girl ******************* stole from me and I couldn't get a hold of Care to tell them, the second cleaning girl I have now is a gem, love her and her work. 

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Kathy G's profile image
Kathy G 
2 years ago

I recently signed up for a basic membership at the cost of $19.99. I was charged for a year membership at the cost of $239. You can only talk to someone on an online chat and they aren't helpful. They refused to refund my money even though I explained that I signed up for the basic membership. I will never use them again and I will not ever recommend them to anyone. 

Business response:

Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us. We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link at help.care.com or through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Judy W's profile image
Judy W 
2 years ago

Went online to check out care.com to see what they had to offer. Said I had to pick a plan so I picked monthly plan. They ended up charging my credit card for $334.50 for a 1 year subscription before I even took a look at what they had to offer. I cancelled immediately after seeing what they charge my card for. Now being told by customer service that the money I was charged to take a look is non-refundable and they will cancel my subscription a year from now? Totally dishonest business, I've never heard of anything like this... read more

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Anna A's profile image
Anna A 
2 years ago

This site used to be super helpful for caregivers looking to find work. I've used them for the past couple of years however in recent years the company has really gone downhill and gotten pretty unethical. They used to charge nothing for a basic membership which allowed caregivers to apply to jobs and then when applying you had the option to pay a one time fee for a background check. However now they charge ***** yearly for that. On top of that, they force you to choose automated billing and they send out no reminders that y... read more

Business response:

I'm so sorry to hear that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This information is included on every upgrade page, as well as our billing confirmation and Terms of Use. If you'd like to discuss further, please reach out to us through the contact us link at help.care.com or through ******** messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Hayley C's profile image
Hayley C 
2 years ago

I am trying to upgrade my account from monthly to yearly and could not do it through the portal so I reached out over chat. I was met with representative ************** who was condescending in tone. I simply want to pay care.com more but need to jump through many hoops to be able to do that. As a working mom who is seeking care for her child, I don't have time to meet all of the needs of care.com's process to upgrade. I want to give care.com more money but was told that I need to do more work to do that. It doesn't make sen... read more

Business response:

Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us. We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link at help.care.com or through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Patricia W's profile image
Patricia W 
2 years ago

Never ********** that was close, or affordable. When I attempted to close the account, it was not user friendly at all and took several attempts to find the correct area to close the account. We never found a caregiver, but was still charged. **************** is non existent. 

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Taylor D's profile image
Taylor D 
2 years ago

They charged my $40 then immediately shut down my account without any warning. Absolutely ridiculous scam of a company! Will be disputing with my credit card company. Stay away!! Use free services instead that are more reputable. 

Business response:

If your account was closed, it most likely means you do not meet our eligibility guidelines. If you paid for a subscription and were closed immediately after, the system most likely issued you a refund, however it does sometimes take up to a week to process through your bank. If you'd like for us to confirm the refund, please reach out to us through the contact us link at help.care.com, give us a call via the phone number listed on your credit card statement, or through ******** Messenger. Please include Reference Number REV... read more

Robert M's profile image
Robert M 
2 years ago

This is a scam. They make it impossible to cancel your subscription. When you click on "Cancel Subscription" the website sends you through an endless loop requiring you to login over and over in a never ending cycle. You cannot actually cancel your account without contacting customer service which is only available online - no phone number. 

Business response:

We'd be happy to assist you. Premium members or members who have a current booking can always live chat with us through the Contact Us button found at help.care.com as well as reach out to us via our phone number listed on your credit card statement. You can also reach out to us through our ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** with your message. 

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 808 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.