Care.com's cover image

This profile has been claimed by the business owner or representative.

Care.com

1.9
  • Child Care & Day Care
  • Austin, TX

About this business

EducationChild Care & Day Care

Location details

816 Congress Ave. # 800, Austin, TX, 78701, United States

Get directions
WeekdayScheduleStatus
Mon9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Tue9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Wed9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Thu9:00 a.m. to 6:00 p.m.
Fri9:00 a.m. to 6:00 p.m.
SatClosed
SunClosed
1.9808 reviews
Select a rating
linda m's profile image
linda m 
2 years ago

It's ok if you want to a difficult time using a web site. If you don't need help for anything!! It's not to be found. I just waisted over 2 hours trying to get help>. It's terrible!!!!!!!!! 

Business response:

Hi *****, I'm sorry to hear that you didn't have a positive experience with the site. For assistance, please reach out via our *********** contact us link at help.care.com or ******** Messenger. Include Reference Number REV-****** when you message. Deleting and reinstalling the latest version of the app may also be helpful. 

Kyle E's profile image
Kyle E 
2 years ago

Do everything in your power to avoid this company. Do not give them your credit card, do not give them any info. They will charge you for a subscription you didn't sign up for and then refuse to refund or pro-rate. Do anything you can to not give them money. 

Business response:

Hi ****, I'm so sorry to hear that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This information is included on every upgrade page, as well as our billing confirmation and Terms of Use. If you'd like to discuss further, please reach out to us through the contact us link at help.care.com or through ******** messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Michelle G's profile image
Michelle G 
2 years ago

Substandard business with shady practices. I used care.com in July. The applicants they sent me had no references or relevant experience. After 1 week I downgraded my account in the settings so I would not be billed for another month. In November I saw they had been billing me $49/month, despite my downgrade. I contacted them several times and they refused to issue a refund, hiding behind terms in a user agreement. I understand recurring charges. What I do not understand is a company that does not downgrade the account when ... read more

Business response:

Hi ********, I'm sorry to hear that you didn't have a positive experience with the site. If you need any further assistance, please reach out via our *********** contact us link at help.care.com or ******** Messenger. Include Reference Number REV-****** when you message. 

Lauren K's profile image
Lauren K 
2 years ago

This app is complete garbage! Doesn't work with my ipad. Going to my bank since I can't get refund of $25. Don't waste your money. 

Business response:

Hi ******, Thank you for your feedback and I'm so sorry to hear that you didn't have a positive experience with the app. For assistance, please reach out via our *********** contact us link athelp.care.comor ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. Deleting and reinstalling the latest version of the app may also be helpful. 

katie n's profile image
katie n 
2 years ago

The funds from a care.com babysitting job were never deposited in my account. Its been three days now of them reviewing it. Unbelievable. Unfortunately I cannot accept anymore jobs because as of now I babysat for free. Sad. 

Business response:

Hi *****, I'm sorry you had trouble with your payment. We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link at help.care.com or through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Sherry S's profile image
Sherry S 
2 years ago

I have used your service for more than twenty five years and it is impossible to sign in 50%of the time. I know my password I need the information you already have in the program. Your program is a nightmare. I try and again it just doesnt work . You have problems if a person moves in 25 years I have moved 4 times maybe you should figure out how to handle that..I do not need a baby sitter. And there are no option change. Since I can not leave personal information there is no chance that you can 

Business response:

Hi ******, Thank you so much for your feedback; we really appreciate your sharing your experience with us. We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link athelp.care.comor through ******** Messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Leanne M's profile image
Leanne M 
2 years ago

They automatically sign their members up for auto renewal. But, then a year later, they do not send an email saying the membership it renewing and your credit card will be charged. Most reputable companies do this. I called just hours after the pending charge went on my credit card and they would not cancel or refund my account. When I asked to speak to a human, they do not allow this. They only have chat and email. There is a customer service number but when you call they tell you that your ************ are chat and email a... read more

Business response:

Hi ******, I'm so sorry to hear that you were not aware that our memberships auto renew until cancelled. This information is included on every upgrade page, as well as our billing confirmation and Terms of Use. If you'd like to discuss further, please reach out to us through the contact us link at help.care.com or through ******** messenger. Please include Reference Number REV-****** when you message. 

Trudy W's profile image
Trudy W 
2 years ago

I cannot cancel. The process loops. There is no way to directly interact with customer service. 

Business response:

Hi *****, I'm sorry you had trouble cancelling your account. We'd be happy to try to assist if you want to reach out to us through our *********** contact us link athelp.care.comor through ******** Messenger. Please include Reference NumberREV-018281 when you message. 

Diane S M's profile image
Diane S M 
2 years ago

Totally unreliable. Pet sitter cancelled at last minute use and I had to upgrade to premium to even read her cancellation text. **************** wasn't a total waste but not really helpful. They did change my membership from yearly to monthly so I was able to cancel, which I appreciated. I would never recommend this service. I would advise against using them. 

Business response:

Hi *****, I'm sorry to hear that you didn't have a positive experience with the site. We'll be sure to share your feedback with our management team. 

Frequently asked questions about Care.com

How is Care.com rated?

Care.com has a 1.9 star rating with 808 reviews. 

When is Care.com open?

Care.com is closed now. It will open on Monday at 9:00 a.m.